Yerinde Teknik Destek Servis Hizmetleri
UMAY TÜM BİLİŞİM VE EĞİTİM DANIŞMANLIK HİZMETLERİ firmamız;
Hem şirketler hem de ev kullanıcılarına yönelik bilgisayar, notebook, sunucu, yazıcı, ups ve network (ağ), modem, acsess point… gibi sorunlarınıza teknik servis hizmeti vermektedir. Teknik servis hizmetlerimiz, bilgisayarınızda oluşan donanımsal (Ana kart, ekran kartı, ram, ups, monitör, hard diskin bozulması vb.) ya da yazılımsal (işletim sisteminin çökmesi-bozulması, virüs bulaşması, sisteminizin kararsız çalışması, sisteminizin yavaş çalışması, sisteminizin açılmaması, mavi ekran hatası vermesi vb.) gibi sorunların teknik servis ekibimiz tarafından yerinizde ya da UMAY BİLİŞİM teknik servisinde tamiri, yenilenmesi, eski bilgisayarınız alınarak yerine yeni bir bilgisayar verilmesi (upgrade) gibi işlemleri kapsamaktadır.
Markalı – Markasız ürünlerin, yazılımların çözümleri hakkında tüm soru ve sorunlarınıza konusunda uzman teknik servis personelimizden en kısa sürede yanıt alabilirsiniz. Servis talep edilmesi durumunda saat 17:00’ye kadar yapılan talepler aynı iş günü içerisinde, 17:00’dan sonra yapılan servis talepleri ertesi iş günü karşılanmaktadır.
Verdiğimiz hizmetlerden bazıları aşağıda listelenmiştir:
Dia yazılım kurulum, Dia yazılım eğitim, Dia yazılım dizayn, Dia yazılım raporlama ve Dia yazılım danışmanlık hizmetleri.
Eta yazılım kurulum, Eta yazılım eğitim, Eta yazılım dizayn, Eta yazılım raporlama ve Eta yazılım danışmanlık hizmetleri.
Atiker yazılım kurulum, Atiker yazılım eğitim, Atiker yazılım dizayn, Atiker yazılım raporlama ve Atiker yazılım danışmanlık hizmetleri.
CRM VE ERP yazılım kurulum, eğitim hizmetleri.
PDKS (personel giriş-çıkış ve puantaj hesaplama) hizmetleri.
İşletim sistemi kurulumu, güncellenmesi.
Bilgilerinizin otomatik (Dış) usb hard disk – bulut vb. kaynaklara yedeklenmesi ayarı.
Donanım güncellemesi, upgrade işlemleri.
Firewall (Güvenlik Duvarı) kurulumu, bakımı, onarımı.
Network kurulumu, tanımlama ve kaynakların paylaşımı, adres belirleme.
Sanal santral kurulumu, IP telefon sistemleri kurulumu ve desteği.
Firma bünyesinde yer alan donanım ve yazılım ürünlerinin entegrasyonu.
Mevcut bilgi işlem teknolojilerinin bakım, destek ve yönetim hizmetleri.
Virüs taraması ve program güncellemeleri. Yeni virüs programı kurulumu.
Notebook tamiri, bakımı, onarımı, yedeklenmesi.
Yazıcı tamiri, yazıcı bakımı, yazıcı onarımı, yazıcı temizliği.
Monitör tamiri, bakımı, onarımı, temizliği.
TEKNİK SERVİS PROSEDÜRLERİ
Teknik Servisimizde hafta içi 9.00-18.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir.
İade edilen ürünler, bütün aksesuarları (kutu, kablo, adaptör, köpük, poşet, kurulum CD’si vb.) tam olmadan iade alınmamaktadır.
Arızalı ve garanti dışı ürünlerin Teknik Servis’te arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır. Parçası değiştirilmiş ürünün değiştirilen parçası 2 yıl garantilidir.
Teknik Servis’e arızalı olarak bırakılan ve 3 ay içinde alınmayan üründen Teknik Servisimiz sorumlu değildir.
Arızalı olarak getirilen ve Teknik Servis’te bakımı yapılmış ürünler için müşteri telefon veya e-posta ile haberdar edilir.
Teknik Servis çalışanlarının, ürün hakkındaki raporları dışında, iade ile ilgili karar yetkileri yoktur.
Teknik Servis’e getirilen ürünün seri numarası barkodu zarar görmemiş olmalıdır.
Şirketlerdeki işletim sistemleri ve bilişim ürünlerinin marka ve modeli ne olursa olsun her zaman destek verecek nitelikteki elemanlarımızla ihtiyacınız olan tüm desteği veriyoruz. Bilişim sistemlerinin tamamına hakim olan ekibimiz, zaman ve para kaybı yaşamadan ihtiyacınız olan desteği sağlıyor. Tüm marka ve modeller için gözünüzün arkada kalmayacağı çalışmalar UMAY TÜM BİLİŞİM ile çözülüyor.
Sözleşmeli müşterilerimiz için periyodik bakım, veri yedekleme, güvenlik duvarı, IP santral ve sanallaştırma çözümleri sunarak müşteri memnuniyeti sağlamaktadır. UMAY TÜM BİLİŞİM ile bilişim sistemlerini güvenlik altına alırken, iş kaybı yaşamanıza gerek kalmayacak çözümler alabilirsiniz. Kurumsal altyapı çözümlerimizle her zaman profesyonel destek sunarak sonuç odaklı yaklaşımlar üretiyoruz.